יום שלישי, 21 בפברואר 2012

כתיבה טיעונית - מפעל ההזנה - אפרת קסה

אני אפרת מכיתה ה'1 בבית ספר " בן גוריון"  ואני בעד מפעל ההזנה  בבית הספר מכיוון ש:
טיעון ראשון : הילדים  יכולים להיות רעבים והם לא יהיו   מרוכזים .
דוגמא: יש בבית הספר ארוחת בוקר שהילדים מביאים מביתם אוכלים בשעה תשע וחצי בבוקר בצהריים הם יהיו רעבים לא מרוכזים .
טיעון שני : כשאנו אוכלים בבית הספר וההורים עובדים הם לא מודאגים שלא אכלנו . לדוגמא: הורה שעובד עד שעות הערב כמו חמש וחצי או שש לא דואג שילדו לא אכל ארוחת צהריים.
טיעון שלישי: האוכל שמביאים באזנה כמו: שניצל , קבבים , עוף , פרי וסלט לכל ילד. לדוגמא: יש במנות קוסקוס עוף ומרק ירקות יש בהם את כל אבות המזון וכך הילדים מקבלים ויטמינים לגוף.
טיעון רביעי: כשאנו אוכלים יש לנו ריכוז בלימודים שלאחר האוכל  וכך אנו מבינים יותר טוב את ההסברים של המורה ואת עבודתנו.
לדוגמא: בשיעור האחרון יש עברית או מתמטיקה המוח פועל יותר טוב וקולט הוראות של המורה או בעבודה שהיא נותת וכך זה מספק לנו אנרגיה חדשה.
ולסיכום: ארוחת הצהריים נותנת אנרגיה נותנת ריכוז והיא בריאה לתלמידי בית הספר, לכן אני בעד מפעל בהזנה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה