יום שלישי, 21 בפברואר 2012

כתיבה טיעונית - ההזנה בבית הספר - שרית יגודייב

אני שרית יגודייב מכיתה ה'1 , נגד מפעלי ההזנה בבית הספר מכיוון  
שבראשונה: האוכל במפעל ההזנה לא טעים כמו האוכל שאוכלים בבית.
לדוגמא: לפעמים מפעל ההזנה מביא: פתיתים, כתיתה ואפונה. הפתיתים תמיד בטעם של קמח, ללא תבלינים,וזה ממש לא טעים.

בשניה: כיום מביאים מפעלי ההזנה חמגשית, שעליה מודבק ניילון. וכשמוציאים את הניילון, זה ממש לא אסטטי, אני הייתי מציעה חמגשית אטומה ואסטטית.
לדוגמא:המפעלים מביאים לפעמים: קוסקוס, מרק ועוף. וכשאני מוציאה את הניילון המודבק לחמגשית, המרק מטפטף על המפית וזה לא אסטטי ולא נקי.

בשלישית: לדעתי כל ילדי הכיתה צריכים לאכול, ואני נגד זה שיש ילדים מהכיתה שלא אוכלים ומסתכלים על ילדים אחרים, זה ממש לא נעים.
לדוגמא: יש הורים שלא יכולים לשלם בהקדם, או שיש להם הרבה ילדים וקשה להם בפרנסה, לא יכולים לשלם בהקדם, הם משלמים מאוחר יותר, ומשלמים גם על מנות שילדיהם לא אכלו בימים שלפני שהם שילמו וזה ממש לא הוגן. הרי אם הילדים אוכלים בהתחלה עוד לפני שהוריהם שילמו יש להורים חוב, וכשהם משלמים על המנות מאוחר יותר הם משלמים את החוב שלהם, הם משלמים על המנות שיהיו בהמשך השנה, וכך הם משלמים את החוב וילדיהם אוכלים בנעימות.

לסיום: אני נגד מפעל ההזנה בבית הספר מכוון שלפעמים האוכל לא טעים, החמגשית לא אסטטית ולא אטומה. אני לא מסכימה עם כך שיש ילדים שלא אוכלים , מה שעושה את ההזנה לא רצויה. לכן אני לא מסכימה עם מפעל ההזנה בבית הספר.    


                                                    שרית
                                                    יגודייב
                                                    ה'1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה